Necessites ajuda?

Necessites ajuda? Truca’ns al 935 954 804
Skip Navigation LinksIniciSeu electrònicaTràmitsTràmits telemàticsFull d'informació ciutadana

11/12/2024

BENESTAR SOCIAL. Comunicació d'avís de tall de subministrament

EN TERMINI

Darrera data d'actualització:21/01/2020

Òrgan Responsable:Benestar i Família


Descripció del tràmit
En compliment de la Llei 24/2015, del 29 de juliol, de mesures urgents per afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica, les empreses subministradores d'aigua, llum i gas, prèviament a un tall de subministrament, han de sol·licitar un informe als serveis socials municipals per determinar si la persona afectada es troba en una situació de risc d'exclusió residencial.
Qui ho pot sol·licitar?
Les empreses subministradores d'aigua, llum i gas.
Quan es pot sol·licitar?
En funció del que estableix el Protocol de l'Ajuntament de Vic.
Quin és el termini de resolució?
El termini per resoldre és de quinze dies per a les situacions conegudes pels Serveis Socials de l'Ajuntament de Vic i de 60 dies per a les situacions no conegudes, a comptar des de la recepció al registre general d'entrada de l'Ajuntament.
Quan es produeix la caducitat del tràmit?
En cas que existeixi un informe de valoració (segons estipula la Llei 24/2015), aquests tenen una validesa d'un any des de la seva valoració.
Formes de tramitació
Altra informació d'interès
Cal informar de les següents dades de cadascun dels titulars dels contractes de subministraments pels quals es sol·licita l'informe:
- Nom i cognoms
- NIF o NIE
- Adreça del subministrament
- Tipus de subministrament: aigua, llum o gas
- Identificador (número de client o codi de client, número de contracte, etc.)
Òrgan Responsable
Benestar i Família