SUBVENCIÓ. Acceptació d'una subvenció


Nivell 2. Tramitació electrònica
Descripció del tràmit
Les persones físiques o jurídiques que siguin beneficiàries d'una subvenció han d'acceptar-la expressament quan així es prevegi a les bases específiques reguladores de la subvenció. Aquest tràmit és imprescindible per fer-ne efectiu un pagament avançat de la subvenció i suposa l'acceptació per part del beneficiari de les condicions establertes en les bases reguladores o en l'acord de concessió.
Qui ho pot sol·licitar?
Les persones físiques o jurídiques que hagin rebut una subvenció per part de l'Ajuntament de Vic.
Quan es pot sol·licitar?
El termini de presentació és d'un mes a comptar a partir de l'endemà de rebre la notificació de concessió.
Quin altre tràmit s'ha d'haver fet anteriorment?
Anteriorment s'ha d'haver realitzat el tràmit de sol·licitud de la subvenció.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
És gratuït.
Quin és el termini de resolució?
Aquest tràmit no comporta resolució.
Quina és la unitat tramitadora?
El departament al que s'adreci la sol·licitud o aquell que hagi realitzat la tramitació de la concessió de la subvenció.
Quin és l'efecte del silenci administratiu?
Les bases específiques regulades de la subvenció especifiquen l'efecte del silenci administratiu.
Quan es produeix la caducitat del tràmit?
Transcorregut el termini d'un mes a comptar a partir de l'endemà de rebre la notificació de concessió.
Formes de tramitació


Tramitació presencial


Tramitació electrònica



Ajuntament de Vic Ajuntament de Vic