Sol.licitud d'informe d'accident de trànsit


Nivell 2. Tramitació electrònica
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar informació sobre un accident de circulació.

S’obtindrà un informe tècnic del sinistre amb les dades dels vehicles implicats, el croquis i les fotografies, si se n’ha fet.
Qui ho pot sol·licitar?
Aquelles persones que acreditin un interès legítim en l’accident o les companyies d’assegurances de qualsevol dels vehicles implicats.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
Té un cost de 45 euros (any 2017) segons les taxes previstes a l’Ordenança Fiscal núm. 6 de l’Ajuntament de Vic.

El pagament de la taxa es pot fer en efectiu o mitjançant targeta bancària quan es presenti la sol·licitud a una de les oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vic.
Quin és el termini de resolució?
72 hores aproximadament.
Quina és la unitat tramitadora?
L'Àrea de Convivència i Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Vic.
Quin és l'òrgan responsable de la resolució?
L'Àrea de Convivència i Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Vic.
Formes de tramitació



Sol·licitud, impresos i informació addicional


Recordeu que juntament amb la sol·licitud caldrà que presenteu la documentació especificada a la pestanya de "Documentació", si escau, i que trobareu a la part superior d'aquesta pantalla.

Tramitació electrònica



Ajuntament de Vic Ajuntament de Vic
Seu Electrònica