Ajuntament de Vic
Oficina virtual
Seu electrònica
Esteu aquí:
Inici
→
14/04/2021
Actualizar Hora
La meva carpeta
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Validació de documents digitals
Informació Municipal
Junta de Govern Local
Ple
Normativa municipal
Oferta Pública d'Ocupació
Perfil del contractant
Planejament urbanístic i projectes
Informació Econòmic-Financera
Organització del personal
Subvencions
Protecció de dades de caràcter personal
Convenis
Tauler d’edictes i anuncis
Sol.licitud d'informe d'accident de trànsit
Dades generals
Documentació
Normativa
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar informació sobre un accident de circulació.
S’obtindrà un informe tècnic del sinistre amb les dades dels vehicles implicats, el croquis i les fotografies, si se n’ha fet.
Qui ho pot sol·licitar?
Aquelles persones que acreditin un interès legítim en l’accident o les companyies d’assegurances de qualsevol dels vehicles implicats.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
Té un cost de 50 euros segons les taxes previstes a l'
ordenança fiscal número 6
de l'Ajuntament de Vic.
El pagament de la taxa es pot fer en efectiu o mitjançant targeta bancària quan es presenti la sol·licitud a una de les oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vic. Quan la sol·licitud es presenti telemàticament, el pagament es farà mitjançant una targeta bancària.
Quin és el termini de resolució?
72 hores aproximadament.
Quina és la unitat tramitadora?
L'Àrea de Convivència i Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Vic.
Quin és l'òrgan responsable de la resolució?
L'Àrea de Convivència i Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Vic.
Formes de tramitació
Tramitació presencial
Sol.licitud
Tramitació electrònica
Tramitar