Sol·licitud del certificat sobre legalitat o antiguitat


Nivell 2. Tramitació electrònica
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar un certificat de legalitat i antiguitat d'una finca, el qual ha d’expressar els antecedents municipals d’antiguitat i de legalitat de la finca objecte de la sol·licitud.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona física o jurídica o la persona que les representi degudament autoritzada.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
El cost d’aquest tràmit és el que es determina en ordenança fiscal número 6 de l'Ajuntament de Vic i que és d’un import de 22,85€.

El pagament de la taxa es pot fer en efectiu o mitjançant targeta bancària quan es presenti la sol·licitud a una de les oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vic.
Quin és el termini de resolució?
El termini que té l’Ajuntament per lliurar el certificat a l’interessat és d’un mes a partir del moment en que es presenta la sol·licitud al Registre General d’Entrada de l’Ajuntament de Vic.
Quina és la unitat tramitadora?
L’Àrea de Territori de l’Ajuntament de Vic.
Quan es produeix la caducitat del tràmit?
Aquest certificat té una vigència de 6 mesos, a comptar des de la notificació a la persona interessada.
Formes de tramitació



Altra informació d'interès
En cas que realitzeu aquest tràmit presencialment, a la instància que presenteu hi heu de fer constar el número de referència cadastral de la finca.

Tramitació presencial


Tramitació electrònica



Ajuntament de Vic Ajuntament de Vic
Seu Electrònica