Necessites ajuda?

Necessites ajuda? Truca’ns al 935 954 804
Skip Navigation LinksIniciSeu electrònicaTràmitsTràmits telemàticsFull d'informació ciutadana

11/12/2024

Declaració autoresponsable: Sol·licitud d'ampliació dels accessos a l'Àrea d'emergència

EN TERMINI

Descripció del tràmit
Els usuaris del servei de recollida porta a porta podran utilitzar de manera excepcional les àrees d’emergència que l’Ajuntament posi a la seva disposició. Hi haurà un nombre màxim d’accessos permesos.
Qui ho pot sol·licitar?
Veïns i veïnes que viuen en les zones on hi hagi implantada la recollida porta a porta i que de manera excepcional, necessiten ampliar el nombre d’accessos permesos a l'àrea d'emergència situada a Sentfores-La Guixa, com és el cas de segones residències, usuaris amb incompatibilitat horària i persones amb dependència.
Quan es pot sol·licitar?
Quan es detecti la necessitat de fer-ne ús.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
No hi ha cost.
Quin és el termini de resolució?
Termini màxim de 10 dies hàbils.
Quina és la unitat tramitadora?
Medi Ambient
Quin és l'òrgan responsable de la resolució?
L'Alcaldia o el regidor/a en qui hagi delegat aquesta matèria.
Quin és l'efecte del silenci administratiu?
Positiu.
Altra informació d'interès
L’Ajuntament podrà inhabilitar l’accés a l'àrea d’emergència en cas que es detecti un mal ús o en cas de no utilitzar-la per un període d’un any.