Sol·licitud de targetes socials de transport urbà (autobús)


Nivell 1. Informació
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar la nova targeta social de transport urbà, la qual permet gaudir de descomptes en les tarifes del transport urbà a les persones empadronades a la ciutat de Vic i que compleixin uns requisits concrets.
Qui ho pot sol·licitar?
Les persones empadronades a Vic que compleixin els següents requisits:

Persones majors de 65 anys amb un nivell de renda anual igual o inferior als 12.000,00€: 500 viatges anuals gratuïts. En cas d´usar-los tots s’estudiarà cada cas per valorar la necessitat de recarregar la targeta amb més viatges. La targeta social de transport urbà serà vàlida fins al cap d'un any natural de la seva expedició.

Persones majors de 65 anys amb un nivell de renda anual superior als 12.000,00€: 10 viatges anuals gratuïts i a la resta de viatges se’ls aplicarà una bonificació sobre el preu del viatge. Per aplicar aquesta bonificació s’haurà de fer una recàrrega mínima de 10 viatges, de manera que el preu unitari del viatge serà de 0,55€. Es podrà anar recarregant la targeta fins a un màxim de 100 viatges.

Persones amb mobilitat reduïda amb una edat inferior als 65 anys i amb un nivell de renda renda anual igual o inferior als 12.000,00€: 500 viatges anuals gratuïts. En cas d´usar-los tots s’estudiarà cada cas per valorar la necessitat de recarregar la targeta amb més viatges. La targeta social de transport urbà serà vàlida fins al cap d'un any natural de la seva expedició.

Persones amb mobilitat reduïda amb una edat inferior als 65 anys i amb un nivell de renda anual superior als 12.000,0€: 10 viatges anuals gratuïts i a la resta de viatges se’ls aplicarà una bonificació sobre el preu del viatge. El preu unitari del viatge serà de 0,55€.

Les persones que es trobin en situació d'atur: podran tramitar la T-Mes bonificada. Podeu veure més informació al següent enllaç.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
L’expedició de la targeta social de transport urbà té un cost de 6,5€ i està regulat a l' annex 4 de l’Ordenança general de Preus Públics de l’Ajuntament de Vic. El pagament de la taxa es pot fer en efectiu o mitjançant targeta bancària quan es presenti la sol·licitud a una de les oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vic.
Quina és la unitat tramitadora?
L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Vic.
Altra informació d'interès
La validesa de les targetes depèn de la modalitat. Les targetes de persones amb ingressos superiors als 12.000 euros anuals, caducaran l'1 de juny de 2018. La resta de targetes, caducaran al cap d'un any de la seva expedició.
Formes de tramitació

Tramitació presencial



Ajuntament de Vic Ajuntament de Vic