ACOLLIDA. Sol·licitud d'informe d'arrelament social


Nivell 1. Informació
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar un informe d'arrelament social.
L’informe municipal d’arrelament social és un dels documents necessaris per a la tramitació d'una autorització de residència temporal per raons d'arrelament social.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona estrangera no comunitària resident a Vic que estigui tramitant l’arrelament social.
Quin altre tràmit s'ha d'haver fet anteriorment?
S'ha d'estar empadronat al municipi de Vic.
Quin és el termini de resolució?
Rebuda tota la documentació, l’Ajuntament verificarà les dades aportades i farà una entrevista a la persona interessada. Posteriorment es transmetrà la informació a la Generalitat de Catalunya, i en un termini de 30 dies hàbils faran arribar l’informe a la persona sol·licitant.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
El servei que ofereixen l'Ajuntament de Vic i la Generalitat de Catalunya per a la tramitació de l'informe és gratuït.
Formes de tramitació
El tràmit es pot sol·licitar a l’Ajuntament en què s’està empadronat, i aquest activarà la petició a la Generalitat de Catalunya.

En el cas de l’Ajuntament de Vic, es pot sol·licitar a l’Oficina Municipal d’Acollida.
Edifici del Sucre.
C. de la Llotja, 1, 2a planta (entrada lateral).

Horari Oficina Municipal d’Acollida:
De dilluns a dijous de 10.00h a 13.00h
Els dilluns i dijous tarda de 16.00h a 18.00h (excepte del 4 de juny al 20 de setembre, Setmana Santa, Nadal i vigílies de festiu).
Altra informació d'interès
Aquest informe té una validesa de 3 mesos a partir de la data de la signatura que figura a l’informe.

Per més informació podeu trucar a l’Oficina Municipal d’Acollida; 93 702 72 82 o enviar un correu electrònic oficinaacollida@vic.cat


També a la pàgina web de la Generalitat de Catalunya http://treballiaferssocials.gencat.cat/ca/ambits_tematics/immigracio/informes-destrangeria/

Tramitació presencial



Ajuntament de Vic Ajuntament de Vic