Ajuntament de Vic
Oficina virtual
Seu electrònica
Esteu aquí:
Inici
→
14/04/2021
Actualizar Hora
La meva carpeta
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Validació de documents digitals
Informació Municipal
Junta de Govern Local
Ple
Normativa municipal
Oferta Pública d'Ocupació
Perfil del contractant
Planejament urbanístic i projectes
Informació Econòmic-Financera
Organització del personal
Subvencions
Protecció de dades de caràcter personal
Convenis
Tauler d’edictes i anuncis
Sol·licitud d'informe d'actuacions de la guàrdia urbana
Dades generals
Documentació
Normativa
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar un informe d'actuacions de la Guàrdia Urbana de Vic. Si es tracta d'un accident de circulació, heu de sol·licitar l'informe d'accident. Podeu consultar el tràmit específic
aquí.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona física o jurídica o la persona que les representi degudament autoritzada.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
El cost d’aquest tràmit és el que es determina en l’
Ordenança Fiscal núm. 6 de l’Ajuntament de Vic i que és d’un import de 50€.
El pagament de la taxa es pot fer en efectiuo mitjançant targeta bancària quan es presenti la sol·licitud a una de les oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vic.
Quin és el termini de resolució?
El termini que té l’Ajuntament per lliurar l'informe a la persona interssada és de tres mesos a partir del moment en que es presenta la sol·licitud al Registre General d’Entrada de l’Ajuntament de Vic.
Quina és la unitat tramitadora?
L'Àrea de Convivència i Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Vic.
Formes de tramitació
Tramitació presencial
Sol.licitud
Tramitació electrònica
Tramitar