Necessites ajuda?

Necessites ajuda? Truca’ns al 935 954 804
Skip Navigation LinksIniciSeu electrònicaTràmitsTràmits telemàticsFull d'informació ciutadana

11/12/2024

Sol·licitud d'informe d'actuacions de la guàrdia urbana

EN TERMINI

Darrera data d'actualització:28/01/2020

Òrgan Responsable:Convivència i seguretat


Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar un informe d'actuacions de la Guàrdia Urbana de Vic. Si es tracta d'un accident de circulació, heu de sol·licitar l'informe d'accident. Podeu consultar el tràmit específic aquí.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona física o jurídica o la persona que les representi degudament autoritzada.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
El cost d’aquest tràmit és el que es determina en l’Ordenança Fiscal núm. 6 de l’Ajuntament de Vic i que és d’un import de 52,50€.

El pagament de la taxa es pot fer en efectiuo mitjançant targeta bancària quan es presenti la sol·licitud a una de les oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vic.
Quin és el termini de resolució?
El termini que té l’Ajuntament per lliurar l'informe a la persona interssada és de tres mesos a partir del moment en que es presenta la sol·licitud al Registre General d’Entrada de l’Ajuntament de Vic.
Quina és la unitat tramitadora?
L'Àrea de Convivència i Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Vic.
Formes de tramitació



Òrgan Responsable
Convivència i seguretat