Sol·licitud d'alta al Portal del Proveïdor


Nivell 2. Tramitació electrònica
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet donar-vos d'alta al Portal del Proveïdor, que és una plataforma d'accés dels proveïdors de l'Ajuntament de Vic, mitjançant la qual poden interactuar amb la gestió de les seves factures; 24 hores al dia els 365 dies de l'any.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona física o jurídica que sigui proveïdor de l'Ajuntament de Vic.

Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
Quin altre tràmit s'ha d'haver fet anteriorment?
Per poder accedir al Portal del Proveïdor caldrà que disposeu d'un certificat digital.

L'Ajuntament de Vic és entitat emissora del certificat digital IDcat. Per obtenir-ne un us podeu dirigir a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de la Plaça Major.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
Aquest tràmit és gratuït.

Formes de tramitació
Quin és el termini de resolució?
L'alta al Portal del Proveïdor és immediata.
Quina és la unitat tramitadora?
Departament d'Hisenda de l'Ajuntament de Vic.

Tramitació presencial


Tramitació electrònica



Ajuntament de Vic Ajuntament de Vic
Seu Electrònica