Sol·licitud general


Nivell 2. Tramitació electrònica
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet presentar una sol·licitud al registre general de l'Ajuntament de Vic, en relació a totes aquelles qüestions per les que no trobeu un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona física o jurídica, degudament representada.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
Aquest tràmit es gratuït, excepte en el cas de que el què sol·liciteu a través d'aquest tràmit estigui subjecte a taxes, supòsit en el qual es liquidaran al final de la tramitació.
Quin és el termini de resolució?
El termini general màxim que l'Ajuntament té per resoldre les sol·licituds és de 3 mesos des del moment de la presentació d'aquesta al Registre General, excepte que la normativa aplicable al procediment n'estableixi un de diferent.
Quina és la unitat tramitadora?
La unitat tramitadora variarà en funció del motiu de la sol·licitud.
Quin és l'òrgan responsable de la resolució?
L'òrgan responsable de la resolució variarà en funció del motiu de la sol·licitud.
Quin és l'efecte del silenci administratiu?
En règim general els establerts a l'article 43 de la Llei 30/1992, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, regulador del silenci administratiu en procediments iniciats a sol·licitud de l'interessat, o els efectes establerts a la normativa aplicable.
Formes de tramitació


Tramitació presencial


Tramitació electrònica



Ajuntament de Vic Ajuntament de Vic
Seu Electrònica