Necessites ajuda?
Truca'ns al 935 954 804
O bé ET TRUQUEM
Truca'ns al
935 954 804
O bé
ET TRUQUEM
Oficina Virtual de Tràmits
Necessites ajuda?
Truca’ns al
935 954 804
Seu electrònica de Vic
Sobre la seu
Què és la seu electrònica
Mètodes d'identificació
Preguntes més freqüents
Calendari dels dies inhàbils
Calendari dels dies festius de Vic
Calendari fiscal
Informació econòmica financera
Pressupostos municipals
Estat d'execució del pressupostos
Liquidació dels pressupostos
Pla anual de control financer
Més informació
Informació municipal
Actes del Ple
Actes de la Junta de Govern
Normativa municipal
Tauler d'edictes
Registre de funcionaris habilitats
Planejament urbanístic i projectes d'obra pública
Planejament de l'Àrea de Territori
Organització del personal
Perfil del contractant
Oferta pública d'ocupació
Pla local d'habitatge
Tràmits
Tràmits telemàtics
Validació de documents
La meva carpeta
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Inici
→
Seu electrònica
→
Sobre la seu
→
Preguntes més freqüents
06/12/2024
Actualizar Hora
Preguntes més freqüents
No puc accedir a la seu electrònica perquè em dona error el meu certificat digital
Et recomanem que tanquis el navegador que estàs utilitzant, esborris l’historial de navegació i les galetes, i tornis a intentar-ho.
He fet una sol·licitud però faig la consulta als meus expedients i em diu que no en tinc cap
No totes les sol·licituds impliquen que s’obri un expedient administratiu, si vols consultar la teva sol·licitud has d’anar a l’apartat “Les meves sol·licituds” dins la “La meva carpeta”.
M’han enviat una notificació i no la trobo a “Les meves sol·licituds”
Les notificacions que rebis les trobaràs a “La meva bústia”.
Com m’identifico per tramitar a la seu electrònica?
Per poder tramitar a la seu electrònica necessiteu disposar d’un certificat digital admès. Els podeu consultar:
Identificació
Sóc una empresa o entitat, puc presentar la meva sol·licitud presencialment o per correu electrònic?
Segons la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones jurídiques (empreses, associacions, fundacions, entitats, comunitats de veïns,...) estan obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques, per tant, han de fer els seus tràmits a la seu electrònica de l’ajuntament amb certificat digital i no poden fer les seves sol·licituds de forma presencial.
En qualsevol cas, el correu electrònic de l’ajuntament no és un mitjà de registre vàlid.
Tinc problemes per adjuntar fitxers a la meva sol·licitud
El nom dels fitxer no pot contenir caràcters especials, ni accents i no pot ser molt llarg.