Necessites ajuda?

Necessites ajuda? Truca’ns al 935 954 804
Skip Navigation LinksIniciSeu electrònicaSobre la seuPreguntes més freqüents

06/12/2021

Preguntes més freqüents

No puc accedir a la seu electrònica perquè em dona error el meu certificat digital
Et recomanem que tanquis el navegador que estàs utilitzant, esborris l’historial de navegació i les galetes, i tornis a intentar-ho.
He fet una sol·licitud però faig la consulta als meus expedients i em diu que no en tinc cap
No totes les sol·licituds impliquen que s’obri un expedient administratiu, si vols consultar la teva sol·licitud has d’anar a l’apartat “Les meves sol·licituds” dins la “La meva carpeta”.
M’han enviat una notificació i no la trobo a “Les meves sol·licituds”
Les notificacions que rebis les trobaràs a “La meva bústia”.
Com m’identifico per tramitar a la seu electrònica?
Per poder tramitar a la seu electrònica necessiteu disposar d’un certificat digital admès. Els podeu consultar: Identificació
Sóc una empresa o entitat, puc presentar la meva sol·licitud presencialment o per correu electrònic?
Segons la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones jurídiques (empreses, associacions, fundacions, entitats, comunitats de veïns,...) estan obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques, per tant, han de fer els seus tràmits a la seu electrònica de l’ajuntament amb certificat digital i no poden fer les seves sol·licituds de forma presencial.
En qualsevol cas, el correu electrònic de l’ajuntament no és un mitjà de registre vàlid.
Tinc problemes per adjuntar fitxers a la meva sol·licitud
El nom dels fitxer no pot contenir caràcters especials, ni accents i no pot ser molt llarg.